i dont know !!! do u know

بعضی وقتها که چه عرض کنم بیشتر اوقات از چیزهایی که برام پیش میاد سر درنمیارم و اصلا نمیدونم چرا سر من میاد
ولی امروز کشف بزرگم این بود که اقا بعضی وقتها برای منم اتفاقای خوب میفته البته اگر مثل خیلی وقتها که اتفاقهایی که فکر میکنم خوبن ولی از جهنم بدترن از اب در نیاد



اگر زندگی را میبخشیدم 
                                        به بوسه ای میخندیدم و
                                                                                   بعد از نگاهی جان میدادم
fekr???!!!

why???!!!

امدم بگم خیلی جالبه ولی بیشتر از جالبی مسخرس
یادمه تو وبلاگ قبلیم چندین بار از این نوشته بودم که چرا تا همه چیز میاد درست شه
یه برنامه ای سرت پیاده میکنن که خوشی و خوبی یادت بره
امروز یکی از همون برنامه ها دوباره سرم در امد
تا امدیم بفهمیم حساب ۲و۲ تا مون چه شکلیه همچین زدن تو کاسه کوزمون که انگار برق ۲۲۰ ولت گرفتتم???!!! why???!!!

ooo ya


یه کم برام نوشتن سخته چون حروف فارسی ندارم در حال حاضر
یعنی نباید هم داشته باشم یه جورایی خوب
مسیح هم برگشت خوش امدی
دوباره بد بخت شدیم رفت مدرسه ها دوباره باز شد و هرچی ولگردی و دوره همیه
تا اطلاع ثانوی تعطیل
اخه من نمیفهمم چین هم شد جا ؟؟؟!!!
این دختره پا شده رفته چین درس بده
حرس ادم در میاد ها از بعضی کارای این عتیقه
حالا رفته زنگ زده میزنه گریه !!!