عشق را در لجنزار پیدا کردن گناه است

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست خوب سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام
فکر می کردم هیچ وقت عشق تو لجن زار ها رشد نمی کنه....
یه سوال داشتم... اینطور که معلومه دانشجویی...می خواستم بدونم کدوم رشته درس میخونی....البته امید وارم که فضولی طلقی نشه ها...

مسیح جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام دختر عموی عزیز

:)

ممنون که بعد از مدتها سری به مسیح و وبلاگ عادیش زدی

بی نهایت خوشحالم کردی

...

گناه بودن یا نبودنشو نمی دونم

اما

فکر می کنم

بستگی داره که موقعیتمون قبل از اقدام به یافتن عشق چی باشه

خب

اگه من توی لجنزار افتاده باشم و بعد تلاش کنم و عشقو بتونم اونجا پیدا کنم

ممکنه همون عشق بتونه بهم نیرویی بده که خودمو بکشونم بیرون از لجنزار

اما

اگه برعکس باشه

می تونه اشتباه باشه و گناه

:)

شاید لازم نباشه بگم که

اگه منظور از لجنزار

کل دنیا باشه

اون وقت

حالت اول

دقیقا صادقه از نظر مسیح

فقط

باید مواظب بود که

در تشخیص عشق اشتباهی رخ نده

...

سربلند بمونی و ایرونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد